בית דפוס די.סי.פי. הדפסות בעמ
כרטיסי ביקור החשבון שלי העלה עיצוב מוכן סרטון הדגמה סל הקניות צור קשר
 ראשי > שאלות ותשובות
יש לך שאלות ? ובכן, הגעת למקום הנכון.
הכנו עבורך רשימה של שאלות ותשובות בנוגע לאתר האינטרנט שלנו, למוצרים ולתקנון , אשר יתנו מענה לרוב שאלותיך .
אם זו הפעם הראשונה שלך באתרנו לחץ כאן על מנת להגיע לעמוד הבית .

אם לא מצאת תשובה לשאלתך בעמוד זה , באפשרותך ליצור עמנו קשר בעמוד זה .
שירות לקוחות שאלות כלליות החשבון שלי ההזמנה שלי מחירים והצעות מחיר
כללי: לכל מוצר מחיר בסיסי התחלתי. מחיר זה יכול להשתנות במהלך ביצוע ההזמנה באתר משום שכמעט לכל מוצר ישנן תוספות שונות המתאימות למוצר והן אופציונליות ונתונות לבחירה חופשית של המשתמש.
דרכי תשלום משלוחים ביטחון ואבטחת מידע העלאת קבצים של המשתמש פרטים טכניים הקשורים להדפסה סוגי נייר וידידותיות לסביבה תיאור תרשים תהליך השימוש והניווט באתר



כיצד יוצרים קשר עם שירות לקוחות?

    ניתן להשיג את אנשי שירות לקוחות בדרכים הבאות:
  1. טלפון מס 073-2501401
  2. טלפון מס 04-8211162
  3. דואר אלקטרוני: info@dcp.co.il
  4. דרך כפתור "צור קשר" באתר.

חזרה למעלה


רישום לאתר למועדון לקוחות!

אין צורך להירשם בתהליך מיוחד למועדון הלקוחות של די.סי.פי. השלמת הזמנה תחשב אוטומטית כהצטרפות למועדון. הסימן להשתייכותך למועדון הוא קבלת דוא"ל שבועי עם מבצעים מיוחדים של בית הדפוס ללקוחותיו הקבועים בלבד. ניתן לבטל את ההשתייכות למועדון הלקוחות דרך מודעת המבצע והתהליך הרישום לאתר.

חזרה למעלה


באילו דפדפנים (browsers) ניתן להשתמש באתר ובאילו לא?

הדפדפן היחידי שתומך תמיכה מלאה בכל הביצועים של האתר הוא הדפדפן הרשמי של "חלונות" - Internet Explorer, תמיכה חלקית קיימת גם לדפדפן FireFox.

חזרה למעלה


רשימת המוצרים שאותם ניתן להזמין דרך האתר

  1. כרטיסי ביקור רגילים ואנכיים.
  2. כרטיסי ביקור מגנטיים ומגנטים מרובעים.
  3. מעטפות.
  4. חותמות.
  5. פלאיירים וברושורים.
  6. מדבקות.
  7. מחברות.
  8. הזמנות.
  9. גלויות דואר.
  10. לוחות שנה.
  11. פנקסים לניהול עסקים (קבלות וחשבוניות)
  12. סימניות.
  13. נייר מכתבים.


חזרה למעלה


כיצד מזמינים מוצרים שלא מוזכרים באתר?

ישנן כמה דרכים להזמין מוצרים מיוחדים וחריגים שאינם מוזכרים באתר:
  1. דרך כפתור "זקוק למוצרי דפוס נוספים?"
  2. להתקשר לבית הדפוס עצמו 04-8211162 ולבקש הצעת מחיר


חזרה למעלה


מהי בקשה מיוחדת?

אחת משתי האפשרויות הבאות:
  1. מוצר המוזכר באתר אבל הכמויות הנדרשות אינן מצוינות ברשימה.
  2. מוצר שאיננו מוזכר באתר, כגון: ספרים, חוברות, קטלוגים, פולדרים, אריזות, או כל מוצר דפוס אחר שיודפס על נייר.


חזרה למעלה


מדוע ישנם מוצרים "חינם" ומה מסתתר אחרי הצעה זו?

מוצר "חינם" הוא שיטת קידום מכירות שמקובלת באתרי דפוס בכל העולם. העיקרון המסתתר אחרי ההצעה הוא לאפשר לציבור הצרכנים להזמין כמות קטנה מהמוצר על מנת לבדוק את איכות העבודה וטיב השירות המוצעים באתר. ה"חינם" איננו "חינם" לחלוטין - הצרכן משלם תשלום סמלי בלבד עבור טיפול ומשלוח. המוצר עצמו, העבודה וחומרי הגלם - הם באמת בחינם. מאחר והתשלום הוא עבור המשלוח בלבד - לא ניתן להזמין מוצר "חינם" ולבקש לאסוף אותו ישירות מבית הדפוס ובכך להימנע מהתשלום הסמלי הזה וגם אם מצרפים כמה מוצרי "חינם" להזמנה אחת - לא ניתן לחסוך את דמי הטיפול והמשלוח בעבור כל מרכיב בהזמנה. מצד שני - אין מגבלת הזמנות "חינם" וניתן להזמין כמה מוצרי "חינם" באותו סל הזמנות.

חזרה למעלה


אל מי פונים כאשר מתגלות טעויות בהזמנה?

ישנם 3 סוגים של טעויות:
  1. הלקוח טעה בשלב עיצוב המוצר, עדיין לא שילם עבורו והפסיק את התהליך לפני השלמתו. רוב הסיכויים שהעיצוב שלו שמור במערכת וניתן לחזור ולתקן אותו דרך "החשבון שלי".
  2. הלקוח גילה שהוא טעה בעיצוב המוצר לאחר השלמת ההזמנה וביצוע התשלום עבורה.
  3. הלקוח קיבל את המוצר המוזמן וגילה שיש טעות בעיצוב, או בכמות הפריטים שהגיעו אליו, או שהגימור איננו מתאים לגימור שהוזמן.
בכל המקרים האלה יש להתקשר ל"שירות לקוחות" בטלפון או דרך האתר (דואר אלקטרוני) כפי שמפורט לעיל.

חזרה למעלה


מהי מדיניות ההחזרים הכספיים שלנו!

בכל מקרה שבו התגלתה טעות בביצוע ההזמנה, והטעות איננה טעות של הלקוח - אם יבקש יקבל החזר כספי מלא שיגיע אליו בהמחאה (צ'ק) שתשלח אליו בדואר רגיל. חתימה על המחאות החזר מתבצעת פעם בחודש, בסוף החודש, ועל כן יש להתאזר בסבלנות עד להגעת ההחזר אל הלקוח. במקרה שהטעות היא טעותו של הלקוח - אין בית הדפוס מתחייב להחזר כספי אבל בכל מקרה יתקיים בירור לגופו של עניין ובמקרים חריגים יוחזר כספו של הלקוח או שהוא יפוצה בדרך שתיקבע במשא ומתן לשביעות רצון שני הצדדים.

חזרה למעלה


כיצד נוצר "חשבון" למשתמש?

עם הכנסך לאתר שלנו, לאחר בחירת מוצר, עיצובו ומילוי פרטיך האישיים - נפתח לך חשבון באתרנו גם אם לא השלמת את הזמנתך. פתיחת החשבון איננה מחייבת אותך אבל מקנה לך מספר זכויות ויתרונות שיפורטו בהמשך.

חזרה למעלה


מה היתרונות של "חשבון" שכזה?

  1. מאפשרת לך לעקוב אחר התקדמות שלבי ביצוע הזמנותיך.
  2. מאפשרת לך לבצע הזמנה חוזרת מבלי לטרוח ולעצבה מחדש.
  3. מאפשרת להקפיא מצב ולהשלים הזמנות בשלב מאורח יותר.


חזרה למעלה


כיצד אני מעדכן את ה"חשבון שלי"?

היכנס לאתר דרך הכפתור "החשבון שלי" ולאחר הזדהותך במערכת - ניתן לעדכן כל פרט הקשור לחשבונך בעזרת הטופס הממוחשב שבמסך.

חזרה למעלה


כיצד נכנסים אל ה"חשבון שלי" ומה קורה אם שכחתי סיסמה?

במסך "החשבון שלי" יש להקליד את כתובת הדואר האלקטרוני בה השתמשת בהזמנותיך הקודמות.
לאחר מכן עליך להקליד את ססמתך.
אם שכחת סיסמה - הקש על הקישור "שכחת סיסמה?" וססמתך תישלח אליך לתיבת הדואר האלקטרוני שלך.

חזרה למעלה


הזמנה מהאתר והזמנה ישירות מבית הדפוס.

הזמנת מוצרי דפוס דרך האתר נקראת הזמנה מקוונת (online) והיא מתבצעת על כל שלביה על-ידי המשתמש, מבלי להעסיק כוח אדם מקצועי מסגל אנשי בית הדפוס. לכן הזמנה כזו זולה באופן משמעותי מכל דרך אחרת.
הזמנת מוצרי דפוס ישירות מבית הדפוס (offline) נעשית דרך הטלפון או על-ידי הגעת הלקוח אישית לבית הדפוס עצמו. הזמנה שכזו מצריכה בדרך כלל התערבות מקצועית מיוחדת ולכן עלות המוצר הסופי יקרה יותר.
היתרון הגדול של הזמנה דרך האינטרנט (online) הוא עלותה הנמוכה.
החיסרון שלה הוא מוגבלותה אך ורק למוצרים המוזכרים באתר, לכמויות המצוינות שם וכפיפותה לנוהלי האתר שהם קשיחים ומוגדרים מראש.
היתרונות של הזמנה ישירה מבית הדפוס (offline) הם בשירות המקצועי שניתן ללקוח על-ידי גרפיקאי המעצב את המוצר כרצונו של הלקוח ותחת פיקוחו. כמו כן ניתן להזמין מוצרים שלא מוזכרים באתר או בכמויות שלא מצוינות שם מראש. בהזמנה ישירה ניתן להתמקח גם על זמן הביצוע, מועד האספקה ודרכי האספקה.
הגמישות הזו עולה כסף וזהו החיסרון של ביצוע הזמנה בדרך הישירה.

חזרה למעלה


אישור הזמנה ומה עושים כאשר הזמנה אינה מאושרת?

הזמנה מאושרת היא הזמנה שעברה את כל התהליכים שהאתר מכוון אליהם, כולל המסך האחרון שהוא מסך התשלום.
אישור הזמנה נשלח אוטומטית בדואר אלקטרוני אל המזמין + הודעה מתאימה על המסך.
אם חלה תקלה בתהליך ההזמנה - המשתמש מקבל הודעת שגיאה והמלצה ליצור קשר עם שירות לקוחות.

חזרה למעלה


מעקב שלי אחר הזמנותיי? (סטטוס הזמנה)

ניתן לעקוב אחר שלבי התקדמות ביצוע הזמנה באתר דרך "החשבון שלי".
משם ניתן לקבל את ההיסטוריה של ההזמנות שביצע המשתמש.
הקודים המציינים את מצבה (סטטוס) של ההזמנה הם:
  1. נדחה - תשלום ההזמנה נדחה בגלל בעיות סליקה של כרטיס האשראי. המשתמש מונחה ליצור קשר עם ישרות לקוחות.
  2. לא הושלם - ההזמנה לא הושלמה. ניתן לחזור אל תהליך ביצוע ההזמנה דרך הקישור המוצע למשתמש.
  3. בתהליך - ההזמנה נקלטה במערכת של האתר והיא ממתינה לתורה לטיפול. אין צורך להתקשר ולזרז את התהליך - הוא אוטומטי.
  4. בטיפול - ההזמנה ירדה לדפוס ונכנסה לביצוע. אם ההזמנה "תקועה" בשלב הזה יותר ימים ממועד אספקתה - מומלץ ליצור קשר עם שירות לקוחות ולברר מה קרה.
  5. מוכן למשלוח - ההזמנה נמצאת בעמדת השילוח ונארזת למשלוח.
  6. נשלח - ההזמנה נשלחה. אם המשלוח הוא דרך שליח - יופיע מספר המשלוח בחברת המשלוחים. כניסה לקישור דרך מספר זה תראה למשתמש את מצבה של הזמנתו בחברת המשלוחים. אם הסטטוס הוא "פיזור" סימן שההזמנה נמצאת בדרך אליו ותגיע אליו תוך כמה שעות.
  7. שירות לקוחות - ההזמנה נמצאת בבירור בין שירות הלקוחות והמזמין עקב אי הבנה כזו או אחרת. בדרך כלל ביוזמת הלקוח.
  8. מעוכב - אופייני להזמנה שממתינה לתשלום דרך צ'ק או לתשלום דרך העברה בנקאית. בית הדפוס ממתין לאישור התשלום ועד אז ההזמנה מעוכבת.
  9. בוטל - הזמנה שבוטלה, בדרך כלל עלפי בקשת המזמין.


חזרה למעלה


איך ניתן לבצע הזמנה חוזרת?

יש להיכנס לאתר ומשם להמשיך דרך "החשבון שלי".
ברשימת ההזמנות יש ללחוץ על סימן ה - + שנמצא ליד מספר ההזמנה שאותה מעוניינים לבצע שוב.
למשתמש יתגלה קישור אל הזמנתו והוא יכול להכניסה שוב לתהליך חדש.

חזרה למעלה


כיצד להשלים הזמנה?

יש להיכנס לאתר ומשם להמשיך דרך "החשבון שלי".
בכל הזמנה שלא הושלמה ישנו סימון-קישור "להשלמת ההזמנה"
הקשה על קישור זה תוביל את המשתמש למסך "סל קניות" ממנו הוא יכול להמשיך ולהשלים את הזמנתו או להוסיף מוצר חדש.
במסך זה קיימות 3 אפשרויות המסומנות בקישור בצבע אדום:
  1. לצפות בהזמנה לפני השלמתה.
  2. לערוך את ההזמנה ולהכניס בה שינויים רצויים.
  3. להסיר את ההזמנה מסל הקניות.


חזרה למעלה


מהם שלבי הביצוע של הזמנה?

שלבי ביצוע ההזמנה הם:
  1. המשתמש מעצב לעצמו מוצר ומשלים הזמנתו.
  2. בבוקר למחרת מועברת ההזמנה להדפסה.
  3. לאחר הדפסה עוברת ההזמנה לתהליך למינציה - אם הוזמן.
  4. ההזמנה מועברת להדבקה על גבי משטח מגנט - אם הוזמן.
  5. ההזמנה מועברת לחיתוך.
  6. ההזמנה עוברת לחיתוך פינות עגולות - אם הוזמן.
  7. ההזמנה עוברת לאריזה לקראת שילוח.
  8. ההזמנה עוברת לעמדת השילוח.
התהליך שתואר לעיל מתאים לרוב ההזמנות המבוצעות דרך האתר: כרטיסי ביקור, מגנטים, מדבקות, וכיו"ב. חותמות, פנקסים, מחברות ולוחות שנה עוברים תהליכי ייצור וגימור שונים, לדוגמה:
  1. חותמות - לאחר ההדפסה מורכבות על גבי המארז המיוחד.
  2. פנקסים - לאחר ההדפסה מודבקים יחד ומשודכים בסיכות.
  3. לוחות שנה - לאחר ההדפסה מורכבים על ספירלה.
כל תהליכי הייצור, משלב העיצוב באתר ועד לשילוח עוברים בקרת איכות

חזרה למעלה


האם ניתן לבטל הזמנה?

מכיוון שמוצרי דפוס הינם מוצרים המיוצרים באופן אישי ופרטני לכל לקוח וכן תהליך ההדפסה הינו אוטומטי כמעט לחלוטין, אין אפשרות לבטל הזמנה לאחר הזמנתה.

חזרה למעלה


האם ניתן לשנות פרטים בהזמנה?

כל עוד ההזמנה נמצאת בסטטוס של "בתהליך" ניתן לבצע בה שינויים.
לאחר מכן, מסטטוס "בטיפול" והלאה - הדבר בלתי אפשרי מאחר וההזמנה ירדה לדפוס והושקעו בה עבודה וחומרי גלם. כך מקובל בכל אתרי הדפוס בעולם שעובדים בדרך מקוונת (online).
על מנת לשנות פרטים בהזמנה מבעוד מועד יש ליצור קשר עם שירות לקוחות בדרכים המפורטות בקובץ שאלות ותשובות זה. יש לקחת בחשבון ששירות לקוחות עובד בימים א' - ה' בלבד, בין השעות 09:00 - 17:00. על מנת לעצור הדפסת הזמנה שנמצאת "בתהליך" ניתן להתקשר גם לטלפון 04-8211162 ולדבר ישירות עם הגרפיקאית של אתר החל משעה 08:00 ועד 15:00. מומלץ לא לבצע שינויים ללא הדרכת אנשי שירות לקוחות.

חזרה למעלה


מה ההבדל בין הזמנה שאני מעצב בעצמי ומעלה אותה לאתר ובין שימוש בעיצובים מוכנים הקיימים באתר?

מבחינתו של בית הדפוס אין כל הבדל בטיפול או בתשלום. הבעיה היחידה שיכולה לצוץ בעקבות העלאת קובץ מוכן, שעוצב על-ידי משתמש באמצעיו שלו, היא שאיכותו הגרפית של העיצוב לא תהייה מושלמת. במקרים קיצוניים יתקשרו משירות לקוחות אל המשתמש ויעמידו אותו על איכותו הנמוכה של העיצוב שלו. במקרים גבוליים ההזמנה תישלח לדפוס בהנחה שהמשתמש אחראי לאיכות העיצוב של עצמו.

חזרה למעלה


האם ישנם תהליכי בקרת איכות על ההזמנות באתר?

חשוב לציין בהכללה שאין בקרת איכות על הזמנות הנעשות דרך אתרי דפוס באשר הם מאחר והתהליכים הם אוטומטיים והמשתמש אחראי על איכות העיצובים שהוא מבצע דרך האתר. לשם כך קיים שלב של הצגת המוצר לאישור המשתמש לפני השלמת התהליך (preview)
יחד עם זאת נערכת ביקורת איכות על ההזמנות לאורך כל דרכן, החל מהורדתן לדפוס ועד לשילוחן. ביקורת איכות זו איננה מחויבת והיא נעשית על מנת לשמור על מוניטין בית הדפוס של האתר.

חזרה למעלה


כיצד מקבלים הצעת מחיר מהירה?

על מנת לחסוך זמן ניתן לקבל הצעת מחיר מהירה דרך מסך הבית של האתר. בפני המשתמש מוצגת טבלת כל המוצרים שבאתר, על האפשרויות השונות להזמנתם (כמויות, משלוחים, תוספות מיוחדות) ומחיריהם.

חזרה למעלה


כיצד מקבלים הצעת מחיר מיוחדת?

ניתן לקבל הצעת מחיר מיוחדת (מוצרים או כמויות שלא מוזכרים באתר) דרך מסך הבית של האתר. המשתמש מקבל טופס ממוחשב אותו הוא ממלא. טופס זה נשלח אל האתר, לשירות לקוחות, כדואר אלקטרוני.

חזרה למעלה


האם יש מבצעים או הנחות מיוחדות באתר?

בידי שירות לקוחות רשימת קופוני הנחה למקרים מיוחדים. ההנחות ניתנות על פי שיקול דעת אנשי שירות לקוחות.
אחת לשבוע מתפרסם מבצע המוצע לכל הציבור הלקוחות הוותיקים של האתר, לקוחות הרשומים כבר באתר, לקוחות שביצעו בעבר הזמנה אחת לפחות דרך האתר. המידע על מבצעים מפורסם כהודעת דואר אלקטרוני.

חזרה למעלה


כיצד ניתן לשלם עבור הזמנה?

הדרך המקובלת לשלם היא בעזרת כרטיס אשראי דרך האתר.
במקרים חריגים בלבד ניתן לשלם בעזרת המחאה (צ'ק) הנשלח בדואר אל בית הדפוס. דרך זו מעכבת את ביצוע ההזמנה עד שהמחאה תיפדה בבנק.
תשלום בהמחאה יתקבל רק עבור המנות שעלותן 50 ש"ח ומעלה.
דרך אחרת היא לשלם דרך העברה בנקאית וביצוע ההזמנה יתעכב עד לקבלת אישור מהבנק שהכסף אכן הופקד בחשבון בית הדפוס.
אין פיצול תשלומים בעזרת כרטיסי אשראי למעט מקרים חריגים הנבדקים לגופו של עניין, וגם אז אך ורק כאשר עלות ההזמנה היא מעל לסכום של 500 ש"ח והחלוקה היא לא יותר משני תשלומים.

חזרה למעלה


כיצד מקבלים קבלות וחשבוניות בגין הזמנות הנעשות באתר?

קבלות וחשבוניות מגיעות אל הלקוח יחד עם המוצר עצמו ביום האספקה.

חזרה למעלה


האם המחירים באתר כוללים כבר מס ערך מוסף (מע"מ)?

כן, המחירים באתר כוללים כבר מס ערך מוסף.

חזרה למעלה


כיצד אתם שולחים אלי את המוצרים שהזמנתי?

מוצרים מוגמרים נשלחים אל לקוחותינו באחת מהדרכים הבאות:
  1. באמצעות שליח של חברת משלוחים עצמאית ובלתי תלויה המספקת לנו שירותי שילוח כמו לכל לקוח אחר. בחירה במועד אספקה של 5 ימי עסקים מכתיבה שימוש באמצעי זה. במקרה כזה יש להקפיד ולציין כתובת פיזית ולא מספר תיבת דואר, דהיינו: שם רחוב, מספר בית, מספר דירה וישוב. השליח ימסור את המוצר המוזמן בגין חתימה בלבד. אם השליח לא ימצא את הלקוח בכתובת המוזכרת בהזמנה - הוא ינסה ליצור אתו קשר טלפוני ולתאם נקודת מפגש למסירת המוצר. אם לא יצליח לאתר בעצמו את הלקוח - יפנה השליח למוקד השילוח של חברת המשלוחים וזו תתאם איתנו את המשך הטיפול במשלוח.
  2. באמצעות דואר ישראל, דואר רגיל ולא רשום. זמני האספקה הם 14 או 21 יום. זמנים אלה לא נקבעו משום שדואר ישראל עובד לאט. קטגוריות זמן אלה נועדו לקבוע סדרי עדיפויות פנימיים לטיפול בהזמנות. יחד עם זאת אין ההזמנות מעוכבות כאן 14 או 21 יום בכוונה תחילה. המטרה היא לשלוח ללקוח את הזמנותיו במהירות האפשרית, במועד המוקדם ביותר ובקבועי זמן פחותים מ - 14 או 21 יום ככל שניתן.
  3. במקרים חריגים מפעיל שירות לקוחות שיקול דעת ומבצע את המשלוחים בדרכים אחרות שעונות לתנאים מיוחדים שנוצרו בשטח בזמן אמת, כגון: שליח על קטנוע (באזורים גאוגרפיים הקרובים לבית הדפוס) או באמצעות רכבים של החברה.
  4. איסוף עצמי - אין אפשרות מובנית, דרך האתר, לבחור באיסוף עצמי של מוצר ישירות מבית הדפוס. אתרים מסחריים מקוונים אינם עובדים בשיטה זו. יחד עם זאת לקוח שמבקש במפגיע לאסוף בעצמו את הזמנתו ישלם עבור משלוח שעלות הנמוכה ביותר ויקבל שירות הכולל מעקב מיוחד אחר ההזמנה שלו וכאשר היא תהייה מוכנה לאיסוף הוא יקבל הודעה טלפונית על כך.


חזרה למעלה


כמה זמן לוקח מרגע סיום הזמנה באתר ועד שהמוצר מגיע אלי?

האתר מכוון לשלושה מסלולי ביצוע ועמידה בזמני אספקה:
  1. משלוח מהיר - תוך 5 ימי עסקים מיום מחרת סיום ההזמנה.
    ימי עסקים אינם כוללים ששי - שבת או ערבי חגים וחגים.
  2. משלוח בינוני - תוך 14 ימי עסקים מיום מחרת סיום ההזמנה.
  3. משלוח אטי - תוך 21 ימי עסקים מיום מחרת סיום ההזמנה.


חזרה למעלה


כמה עולים המשלוחים השונים והאם מחיר המשלוח כלול במחיר המוצר המוזמן?

מחיר המשלוח איננו כלול במחיר המוצר. ניתן ללמוד על היחס בין עלות המוצר לעלות המשלוח דרך טבלת המחירים שבהצעת מחיר מידית החל מהשלב השלישי. זמן טיפול ומועד אספקה תוך 5 ימי עסקים (שליח) הוא המשלוח היקר מבין שלושת האפשרויות הקיימות. זמני טיפול ומשלוח של 14 או 21 ימי עסקים (דואר רגיל) עולים פחות, בהתאמה.
לא ניתן להתחייב כאן על מחירים מדויקים משום שעלויות המשלוחים השונים משתנות ממוצר למוצר וגם בהתאם לכמות הפריטים המוזמנים.
ניתן לחסוך בעלויות משלוח אם מצרפים כמה מוצרים שונים לסל הזמנות אחד. עלות המשלוח תיקבע לפי המשלוח היקר מביניהם.
מוצרים "חינם" אינם כלולים בהסדר של סל קניות מאחר ועלותם מבוססת אך ורק על עלות המשלוח.

חזרה למעלה


כיצד אני מציין לכם להיכן אני רוצה שהזמנתי תגיע?

בתהליך ההזמנה ישנו מסך מיוחד שמוקדש להקלדת פרטי משלוח.
מסך זה נמצא לאחר "גש לקופה לתשלום / סל קניות" ולפני המסך האחרון שהוא מסך התשלום.
בפרטי המשלוח ניתן לרשום שם של אדם אחר, אם הוא המוטב להזמנה.
יש להקפיד על הקלדת כתובת מלאה ולא מספר תיבת דואר.
בכל מקרה חריג ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ולבקש שינוי בכתובת למשלוח המוצר.

חזרה למעלה


האם אתם שולחים מוצרים מוזמנים לכל מקום בארץ, ללא מגבלות?

מוצרים נשלחים לכל כתובת בארץ ואפילו בחו"ל. ישנם מקומות בארץ, המרוחקים מהמרכז, שאליהם מגיע שליח רק פעם או פעמיים בשבוע.
לישובים שמעבר לקו הירוק (שטחי יהודה ושומרון) יש משלוחים מיוחדים.

חזרה למעלה


מה קורה אם הזמנה הלכה לאיבוד במשלוח?

במקרה של הזמנה שהלכה לאיבוד אנו מדפיסים את ההזמנה מחדש ושולחים אותה שוב על חשבוננו.

חזרה למעלה


מהי מדיניות אבטחת המידע באתר?

פרוטוקול האבטחה של האתר הוא מהמחמירים שיש. להסבר נוסף הקש כאן וקבל הסבר מפורט.

חזרה למעלה


האם פרטי כרטיס האשראי שלי מוגנים?

פרטי כרטיס האשראי מוגנים בדרך הפשוטה והבטוחה ביותר - הם אינם מופיעים באתר. פרטי כרטיס האשראי שלך נעצרים במערכת הסליקה ואנו מקבלים אך ורק את הזיכוי הכספי. עובדה זו מבטיחה שאיש מעובדי האתר איננו רואה את פרטי כרטיס האשראי שלך ולכן איננו יכול להשתמש בהם שימוש לא חוקי. גם אם האתר ייפרץ ע"י פורצי אתרי אינטרנט - גם אז פרטי כרטיס האשראי שלך לא נראים על המסך ולא שמורים במסדי הנתונים של האתר.

חזרה למעלה


מהי מדיניות הסתרת פרטים אישיים באתר?

מדיניות הסתרת פרטים אישיים מוסברת בפירוט רב באתר. הקש כאן.

חזרה למעלה


איזה ביטחון יש לי שהזמנה שאני עושה באתר שלכם אכן תכובד?

בכל העולם הולך ומשתלט המסחר דרך האינטרנט. חברה הפועלת דרך הרשת לא יכולה להרשות לעצמה לגבות כספים עבור שירותים או מוצרים ולא לספק אותם. אחרי האתר שלנו עומד בית דפוס שיש לו כתובת פיזית ברורה: חיפה, דרך בר יהודה 300 (צ'קפוסט בנין לב הצומת). מספרי הטלפון שלנו מתפרסמים בכל פרסום רשמי ובכל מקרה שבו לא נעמוד בהתחייבויותינו ניתן יהיה להגיש כנגדנו תביעה משפטית. העבודה עם בית דפוס מקוון , כמו שלנו, מבוססת על אמון הדדי ותרבות מסחר בין-לאומית מקובלת.

חזרה למעלה


כיצד מעלים עיצוב מוכן למוצר באתר?

עיצוב מוכן הוא קובץ גרפי שהוכן על-ידי המשתמש מחוץ לאתר ומועלה על-ידו אל האתר, על כל מוצר שהמשתמש מוצא לנכון. לאחר שהעיצוב הועלה אל המוצר - לא ניתן להוסיף למוצר זה עיצובים נוספים משל האתר. להעלות עיצוב מוכן: דרך כפתור "העלה עיצוב מוכן" שבעמוד הבית.

חזרה למעלה


כיצד מעלים "לוגו" על מוצר באתר?

"לוגו" הוא קובץ גרפי שמיובא על-ידי המשתמש מחוץ לאתר אל האתר ויכול לעלות על כל מוצר דרך סרגל העיצוב של המוצר. העלאת"לוגו" איננה מפריעה למשתמש לעצב את המוצר כרצונו בעזרת הכלים של האתר, כולל כתיבה על ה"לוגו" עצמו.
ראה הסברים מפורטים מהם תכונות קובץ גרפי המתאים לאתר.


חזרה למעלה


מהם סוגי הקבצים שהאתר תומך בהם?

סוגי הקבצים שהאתר תומך בהם כתמונות רקע או לוגו הם JPEG, BMP, GIF.

חזרה למעלה


רזולוציה. (Resolution)

צפיפות. כמות נקודות הדפוס לשטח נתון. ככל שהצפיפות גבוהה - הנקודות קטנות יותר והתמונה חדה וברורה יותר. היחידות המקובלות למדידת הרזולוציה הן: DPI - Dot Per Inch או PPI - Pixels Per Inch

חזרה למעלה


פיקסלים. (Pixels)

פיקסל היא נקודת צבע שממנה מורכבת תמונה מודפסת. ככל שהתמונה מורכבת מיותר פיקסלים - כך היא ברורה וחדה יותר.

חזרה למעלה


שוליים (נימה). (Bleed)

השוליים של העיצוב. כל מוצר המעוצב על גבי המסך חייב להיות מעוצב עם שוליים שהם מרווח ביטחון. השוליים האלה יחתכו בתהליך הייצור והגימור. לכן אין לנצל את כל שטחו של המוצר אלא להשאיר שוליים של ביטחון. רוחב השוליים הוא מספר מילימטרים בודדים.

חזרה למעלה


אזור חיתוך. (Trim)

המוצר "נטו" לאחר החיתוך. אזור החיתוך + השוליים הם המוצר "ברוטו". כל מוצר דפוס מודפס על גבי גיליונות נייר גדולים ולכן המוצר עובר תהליך של חיתוך. בתהליך החיתוך חלק משולי המוצר "הולכים לאיבוד". מה שנותר הוא המוצר נטו.

חזרה למעלה


צבעים. (Colors proof)

הרכב הצבעים של תמונה שמופיעה שעל מסכי המחשבים שונה במקצת מהרכב הצבעים במכונות הדפוס. הפער לא גדול וברוב המקרים לא נראה בעין בלתי מקצועית. גרפיקאים מקצועיים יודעים לצמצם את הפער הזה וכך גם מפעילי מכונות דפוס דיגיטליות. יש לעקוב אחר ההסבר הניתן באתר לגבי העלאת עיצוב מוכן על-ידי המשתמש. במקרה של שימוש בעיצובים מוכנים מהאתר - הבעיה איננה קיימת.

חזרה למעלה


פרוטוקול גרפי. (RGB & CYMX)

RGB - אדום + ירוק + כחול = פרוטוקול הצבעים במסכי הטלוויזיה והמחשבים.
CYMX - פרוטוקול הצבעים במכונות הדפוס.
אם המשתמש רוצה לראות כיצד יראה המוצר שלו לאחר ההדפסה הוא חייב להעביר את הקובץ הגרפי שהוא מעלה לאתר ל - RGB! כי הקובץ כ - CYMX לא יראה טוב על המסך ויטעה את המשתמש במהלך עיצוב המוצר.
כל זה במקרה של העלאת קובץ חיצוני על-ידי המשתמש אל האתר. שימוש בעיצובים שממילא קיימים באתר פותר את כל הבעיות האלה.

חזרה למעלה


איכות התוצר הסופי. (Print proof)

הפער שיכול להיווצר בין המוצר, כפי שהוא נראה על גבי מחשבו של המשתמש, לבין המוצר המופק בפועל ממכונות הדפוס, נע באזור ה - 7% של טווח ספקטרום הצבעים. בדרך כלל הפער הזה איננו מפריע לעין רגילה. אם בכל זאת המשתמש איננו מרוצה מהתוצר הסופי - הוא יכול לבקש משירות לקוחות שידפיסו לו את הזמנתו פעם נוספת עד לקבלת תוצאה רצויה.

חזרה למעלה


עיצובים מוכנים מראש. (Templates)

אחד היתרונות הגדולים של עבודה עם אתר דפוס מקוון הוא היכולת של המשתמש לעצב לעצמו מוצרי דפוס שונים. בעידן הדיגיטלי הצבעוני ניתן להעמיד לרשות הציבור עיצובי רקע מגוונים מוכנים מראש. כל מה שנותר למשתמש הוא להוסיף כיתובים משלו על המוצר ואולי להוסיף גם"לוגו". כך ניתן לשרת ציבור משתמשים גדול בזמן קצר ובעלויות מינימליות.
העיצובים מסודרים לפי מוצרים ולפי עולמות תוכן. כך יכול כל משתמש לבחור לעצמו עיצוב רקע המתאים למקצועו, עיסוקו או טעמו האישי.

חזרה למעלה


למינציה וקפסולציה.

למינציה היא עטיפת המוצר, בדרך כלל כרטיסי ביקור, לשם שמירתם לזמן ממושך יותר. העטיפה היא מניילון דק מאוד שמודבק בחום ובלחץ על פני המוצר וגורם לו להיות קצת יותר קשיח, פחות ניתן לקריעה ומעיכה ועמיד ללחות ורטיבות. יש למינציה מבריקה שגורמת למוצר להראות מבריק יותר ויש למינציה מאט וההבדלים ביניהם הם עניין של טעם אישי.
קפסולציה היא עטיפת המוצר בין שתי שכבות פלסטיק עבה יותר מהניילון של למינציה ולכן הוא שומר טוב יותר על המוצר ומקשיח אותו. מקובל לבצע קפסולציה למוצרים כמו תעודות או תפריטים.

חזרה למעלה


מהם סוגי הנייר שבית הדפוס שלנו משתמש בהם?

סוג הנייר ועוביו מפורטים באתר במסכי התיאור של כל המוצרים השונים המוצעים לציבור. לגבי כל מוצר רשום מה גודלו (רוחב ואורך) ועל איזה נייר הוא יודפס. רוב המוצרים שבאתר מודפסים על נייר כרומו 300 - 350 גרם (כרטיסי ביקור, מגנטים וכיו"ב) הזמנות מודפסות על כרומו מנצנץ, מדבקות על כרומקט, פנקסים על נייר כימי 75 גרם, וכן הלאה.
אם לקוח מעוניין בנייר מיוחד הוא יכול לפנות לשירות לקוחות ולבצע הזמנה מיוחדת. סוגי הנייר שניתן להציע הם: ממוחזר, נטול עץ, וכדומה. עם התעוררות המודעות לאיכות הסביבה ושמירתה - ניתן להזמין הדפסות על נייר "ירוק" שתהליך הייצור שלו והחומר ממנו הוא עשוי עומדים בקריטריונים המחמירים של שמירת איכות הסביבה.

חזרה למעלה


תיאור תרשים תהליך השימוש והניווט באתר:

המשתמש נכנס לאתר, אל דף הבית, שם מוצגים כל המוצרים שניתן להזמינם דרך האתר.
בחירת מוצר נעשית על-ידי הקשה אחת על הקישור המתאים.
מכאן ואילך מתחיל תהליך שהוא שונה במעט ממוצר למוצר אך העיקרון המנחה הוא דומה:
  1. כניסה למוצר ספציפי מביאה את המשתמש למסך המתאר את המוצר לפרטיו, כולל תמונה של המוצר הסופי וטבלת מחירים התחלתיים. מחיר זה יכול להשתנות במהלך ההתקדמות של תהליך ההזמנה עקב תוספות אופציונליות.
  2. בשלב זה ניתן לבחור עיצובים שונים מכל אחת מהקטגוריות השונות המאפיינות את המוצר. אפשר לבחור גם רקע צבעוני חלק מתוך טבלה שלצבעים וגוונים שונים. אפשר להעלות עיצוב מוכן מקובץ חיצוני שברשות המשתמש.
  3. בחירת קטגוריה נעשית על-ידי הקשה אחת על הקישור לאותה קטגוריה. בחלק מהמוצרים תיפתח אפשרות לבחירת תת-קטגוריה.
  4. לאחר בחירת קטגוריה, או תת-קטגוריה, ניתן לצפות בעיצובים המוכנים מראש ולבחור באחד מהם על-ידי הקשה אחת על משטח העיצוב.
  5. המסך שנפתח בשלב זה הוא מסך העיצוב והוא מצויד, בכל המוצרים, בסרגל עיצוב המזכיר את אפשרויות העיצוב של מעבד תמלילים רגיל. על מנת לנצל את כלי העיצוב בצורה מיטבית מומלץ לחלק את הכיתובים שעל המוצר לתיבות טקסט רבות ככל האפשר. כך תתאפשר גמישות מרבית בבחירת גופנים, שינוי גודל הגופן או צבעו. יש לשים לב לבחירת גופן עברי או לועזי בהתאם לנדרש.
  6. המסך הבא הוא מסך תצוגה מקדימה. חשוב מאוד לשים לב היטב לתצוגה זו מאחר וכך יראה המוצר לאחר הדפסתו. אישור המשתמש לתצוגה המקדימה מטילה עליו את האחריות לצורה הסופית ולתוכנו של המוצר. (אין המשתמש אחראי לפגמים בתהליך ההדפסה, הייצור והגימור של המוצר המוזמן)
  7. המסך הבא הוא מסך רישום לאתר (משתמש חדש) או זיהוי משתמש ותיק.
  8. המסך הבא פותח סדרת אפשרויות שהיא שונה ממוצר למוצר. הפרט החשוב ביותר הוא הכמות הנדרשת. כליתר התוספות האפשריות הן אופציונליות.
  9. המסך המשותף הבא, לכל המוצרים, הוא מסך סל הקניות. כאן קיימות שתי אפשרויות בסיסיות: לגשת לקופה לתשלום או להוסיף מוצר לסל הקניות. כמו כן קיימות שלוש אפשרויות נוספות לגבי כל מוצר שנבחר בסל: צפייה (ביקורת פעם נוספת לפני המשך התהליך) עריכה (אם קיים צורך לשנות פרטים בעיצוב המוצר לפני אישור סופי של ההזמנה) הסרה (הסרת מוצר מסל הקניות) גש לקופה לתשלום - מאפשר למשתמש מבט אחרון על העלות הצפויה של הזמנתו, לפני הנחות (אם קיימות) או בחירת סוג המשלוח.
  10. המסך הבא הוא מסך לרישום פרטי מקבל ההזמנה וכתובתו המדויקת. במקרה של בחירת אופן משלוח על-ידי שליח - חובה לציין כתובת מלאה ואסור להשתמש במספר תיבת דואר. פרטי המוטב להזמנה אינם בהכרח פרטיו של המשתמש. ניתן למען את ההזמנה לכל אדם.
  11. המסך אחרון הוא מסך התשלום. במסך זה ניתן לבחור את סוג המשלוח ולראות כיצד בחירה זו משפיעה על עלותה הסופית של ההזמנה.
    במסך זה ניתן לראות הפעלת הנחה מתוכנתת מראש במסגרת מבצע השבוע או להקליד מספר קופון שניתן אישית וידנית למשתמש ספציפי.
    בהזמנת פנקסים: זהו המקום להקלדת מספר ספר הקבלות/חשבוניות/הזמנות (שיופיע על כריכת הספר) וכן מספר הקבלה/חשבונית/הזמנה הראשונה שבספר הראשון. מכאן והלאה המספור יהיה אוטומטי.
  12. לאחר אישור ההזמנה מקבל המשתמש משוב מיידי אם הזמנתו נקלטה או שהיא נדחתה. אם נדחתה - תופיע הנחיה להתקשר לשירות לקוחות לברר את סיבת הדחייה.


חזרה למעלה




כרטיסי ביקור  |   הדפסת חשבוניות  |   חותמות  |   הזמנות
אודות  |   פרטיות ואבטחה  |   למה אנחנו  |   תוכנית שותפים  |   טבלת מחירים  |   מידע טכני  |   שאלות ותשובות
תנאי שימוש  |   מפת אתר  |   המלצות  |   הוסף למועדפים  |   מאמרים  |  כרטיסי ביקור


אתר מאובטח

D.C.P Printing LTD. All right reserved 2010
בניית אתרים, תמיכת מחשוב לעסקים ומצלמות אבטחה